Hyppää pääsisältöön
Air Liquide asiakkaamme

Asiakkaamme

Air Liquiden tavoite on tehdä yhteistyötä asiakkaiden kanssa kestävän kehityksen puolesta, jotta me samalla voisimme löytää tapoja vähentää hiilidioksidipäästöjä.

Asiantuntemus

Tavoitteemme on tehdä läheistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa. Haluamme ymmärtää asiakkaidemme haasteita ja jakaa laajaa tietoamme kaasuista (happi, vety, hiilidioksidi jne.), jotta me yhdessä voisimme löytää tavan vähentää hiilidioksidipäästöjä, parantaa resurssien optimointia ja käsitellä myös muita kestävän kehityksen ja liiketoiminnan haasteita.

Huolimatta toiminta-alasta tai ratkaisun tarpeesta, autamme asiakkaitamme tutkimaan niitä laajoja mahdollisuuksia, joita kaasuteknologia voi tarjota. Tuemme asiakkaitamme koko matkan ajan analysoinnista, testaamisesta, asennuksesta sekä kouluttamisesta optimoituun ja lopulliseen kaasunkäytön prosessiin saakka. 

Tuotteidemme käyttö

Turvallisuus on meille ensisijainen. Tämä koskee myös yhteistyötä asiakkaidemme kanssa. Koulutamme asiakkaamme, miten kaasuja käsitellään turvallisesti ja jaamme ajan tasalla olevaa tietoa kaasujen turvallisesta käsittelystä, samalla kun olemme aina valmiina tukemaan. 

Meillä on myös erittäin tärkeä vastuu täyttää asiakkaidemme laatuvaatimukset. Tämä sisältää sekä tuote- että prosessilaadun. Terveyden- ja sairaanhoidon toimialueilla potilasturvallisuus on aina keskiössä ja noudatamme tarkasti tuotantomenetelmiä (GMP, Good Manufacturing Practice).

Asiakkaiden kanssa käymissä keskusteluissa pyrimme kertomaan tuotteistamme ja niiden käytöstä ja jakamaan tietojamme, miten voimme parhaiten edistää kestävää käyttöä tai kestäviä tuotteita. Varmistaaksemme optimaalisen käytön ja investoinnin tehokkuuden, jatkamme mielellämme keskusteluja vielä myynnin jälkeenkin. 

Pohjoismaiset laitoksemme on sertifioitu ISO 9001 2015 mukaisesti.

ISO 9001 2015 sertifikaatti

PDF - 19.03 KB

Liiketoiminnan etiikka

Toimintaamme ovat aina ohjanneet tiukat eettiset periaatteet. Noudatamme korkeimpia eettisiä standardeja liiketoiminnassamme. Air Liquide noudattaa kaikkia lakeja ja säädöksiä, erityisesti, kun on kyse oikeudenmukaisesta kilpailusta, eikä hyväksy korruptiota missään muodossa. Kaikki työntekijät käyvät vuosittain läpi pakollisen sähköisen Code of Conduct -koulutuksen.  
 

Air Liquide Pohjoismaat Code of Conduct -toimintapolitiikka

PDF - 2.35 MB

Asiakassuhteet

Pitkäaikaiset ja hyvät asiakassuhteet ovat kestävän liiketoiminnan edellytys. 
 
Asiakassuhde on suhde yrityksen ja ihmisten välillä. Tämän vuoksi rekrytoinnit, oikeiden henkilöiden kouluttaminen ja sitouttaminen ovat meille avainasioita voidaksemme kohdata asiakkaamme parhaalla mahdollisella tavalla.

Osoite

Yrttipellontie 1 C, 90230 Oulu

Puhelin

020 779 0586